III Fira del Mercat Social - 13 i 14 d’octubre

Ja tenim programa provisional de la III Fira del Mercat Social! Les Fundacions Darder - Mascaró organitzam una conferència amb en Jordi Via com a ponent. Serà el dissabte 14, a les 11h, a la sala d’actes de La Misericòrdia Vos deixam amb el programa provisional! III Fira del Mercat Social 13 (...)

Reunió del Consell de Fundacions

; Dia 27 de setembre vàrem fer la reunió periòdica amb el Consell de Fundacions per fer rendiment de comptes i presentació d’activitats per aquest trimestre. Es va parlar sobre finançament, la necessitat de donar una empenta a la formació que ha de sortir de Fundacions Darder - Mascaró, es va (...)

Manifestació per la DEMOCRÀCIA

Fundacions Darder - Mascaró formam part de la Coordinadora d’Entitats per la Democràcia en resposta a l’actuació del Govern espanyol respecte Catalunya i l’Aran. Denunciam la impossibilitat de dialogar del PP, manifestam que les lleis no poden impedir la democràcia i la defensam com a eina i finalitat (...)

L’altra mirada 64 - setembre 2017

N’hi ha que no hem fet vacances al mes d’agost i hem preparat un número que toca diferents temes de reflexió ben actuals: sobiranisme aquí i a Catalunya, l’1-O, estudis de gènere, l’arrancada del CES, deu anys de Consell Insular de Formentera, reptes del nou batle de Palma, memòria democràtica, (...)

La joventut, tema clau i invisible en l’actual societat illenca

El grup de formació de Fundacions Darder Mascaró ens estrenam organitzant "La joventut, tema clau i invisible en l’actual societat illenca" amb MÉS per Mallorca. Dia 23 de setembre farem una jornada de ponències i debats al voltant de la joventut i la seva posició envers l’activisme social i (...)

L’altra mirada 63 - juliol 2017

L’Altra Mirada del juliol és un monogràfic sobre els dos anys del canvi. Opinions i balanços redactats per David Abril, Pere Sampol i Mas, Joan Pau Jordà, Margalida Maria Ramis del Grup d’Ornitologia Balear, José Luis García de CCOO - Illes Balears, Jaume Mateu Martí de l’ Obra Cultural Balear // (...)

Presentació de Fundacions Darder - Mascaró

Ahir, 12 de juliol, varem presentar Fundacions Darder – Mascaró! Després de 6 anys de feina conjunta Fundacions Darder Mascaró esdevindrà l’espai on dur a terme les activitats posant el focus en afrontar els reptes que el present i el futur del País demandaven ocupant un espai polític i social (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.