Presentació de Fundacions Darder - Mascaró

Ahir, 12 de juliol, varem presentar Fundacions Darder – Mascaró! Després de 6 anys de feina conjunta Fundacions Darder Mascaró esdevindrà l’espai on dur a terme les activitats posant el focus en afrontar els reptes que el present i el futur del País demandaven ocupant un espai polític i social (...)

Usos i abusos a La Serra i als espais naturals

El proper dilluns dia 12 de juny a les 20’00h a la capella de ses Escolàpies de Sóller, carrer Batac 25, hi haurà un interessant debat sobre els usos i abusos en els espais naturals, promogut per les nostres Fundacions. Esperam la vostra (...)

L’altra mirada 62 - juny 2017

L’altra mirada del juny ve carregada d’articles sobre feminisme, sindicalisme, llei de turisme, socialdemocràcia, municipalisme, sindicalisme, cultura... de la mà de, entre altres, Joan Pau Jordà, Pau de Vilchez, Toni Reus, Joan Forteza, Josep Valero, Miquel Rosselló, Xisca Mir, Pep Traverso, Jorge (...)

La política que serveix: Son Bosc... Salvat!

Des de fa vint anys el PSM i el GOB plantejaren també en el terreny judicial, l’oposició a l’urbanització de Son Bosc per fer un camp de golf. L’Ajuntament de Muro, avui en dia, encara defensa que el projecte de camp de golf era positiu pels llocs de feina que crearia. Carregar-se els endemismes de (...)

Fotoacció contra el CETA #3JSTOPCETA

Amb motiu de la Fira de Medi ambient de demà dissabte 3 de juny al carrer Blanquerna de Palma, organitzada per l’Associació de Veïns de Santa Pagesa amb la col·laboració d’Emaya per celebrar el Dia Mundial del Medi ambient, la Plataforma NO al TTIP/CETA Mallorca conjuntament amb la Xarxa (...)

Presentació de les comunicacions ’Un esborrany de País’