La joventut: Exigències i problemàtica

Hem organitzat un cicle de ponències per conéixer millor la realitat dels joves amb l’objectiu d’identificar les necessitats, situacions i condicionaments que afecte a la joventut per trobar, entre tots i totes, les solucions per poder desenvolupar la seva personalitat com a éssers socials gaudint (...)

Sobre l’adoctrinament...

Sobre l’adoctrinament... Aquests dies, des dels mitjans de comunicació estatals i des del PP i la seva marca taronja es torna a parlar d’adoctrinament a les escoles catalanes, mallorquines i valencianes (molt curiós que només es digui que "s’adoctrina" en escoles on es parla català). En tot cas, (...)

L’altra Mirada 66 - Novembre 2017

A L’altra Mirada de novembre no hi poden faltar les anàlisi i reflexions sobre els fets actuals a Catalunya i Pere Sampol, Biel Payeras i l’editorial tracten sobre el tema. Però no podem perdre de vista altres temes molt rellevants que necessitam defensar i explicar. Pep Valero parla de les (...)

Una passa més del Govern Rajoy cap a l’autoritarisme.

Un cop més a la democràcia. Una passa més del Govern Rajoy cap a l’autoritarisme. Una vegada més, constatam la deriva autoritària del Govern Rajoy envers el poble català. La democràcia espanyola s’està enfonsant cada cop més. L’absoluta manca de respecte per la divisió de poders, el menyspreu pel valor (...)

Carta a Soraya Sáenz de Santamaria

Fundacions tenim una presència activ dins la Plataforma cívica per la reforma del sistema de finançament i el REIB i amb la finalitat de continuar amb l’impuls d’aquesta, el CERCLE ha fet arribar a la vicepresidenta del Govern central, Soraya Sáenz de Santamaría, una carta explicativa de la situació (...)

Sempre amb la democràcia